Padje op padje af

Afgelopen weekend tussen Bergen en Bergen aan Zee door de bossen en duinen gewandeld en daar kwamen we een typisch paddenpoeltje tegen. Omdat water natuurlijk altijd mijn aandacht trekt werd ik hier naar toe gezogen. Het stikte hier werkelijk van de padden. Alleen maar Buffo Buffo's oftewel de gewone pad. Je moest oppassen waar je de voeten neerzetten zoveel padden waren er in en naast het poeltje in innige omstrengeling met elkaar.
 
Onderstaand twee plaatjes met een aantal padden op en in elkaar. Mooie zoekplaatjes, raad maar hoeveel het er zijn ;-)
 



                        
Grtx,
 
FER

1 opmerking:

  1. Ik heb precies hetzelfde hoor. Waar ik ook ben, als ik water zie kijk ik altijd even naar het leven in en om het water. Leuk die padden!

    Groet,

    Koen.

    BeantwoordenVerwijderen