Struinen 7

Woensdag 28 december 2016

Vroeg beginnen, vroeg klaar en niet te lange dagen maken. Dit was mijn devies voor werk tussen de feestdagen. Zo gezegd, zo gedaan en zo ff gaan vissen na het werk.

 

De visspullen lagen in de auto, inclusief jas, muts, laarzen e.d. 200 meter gereden, geparkeerd en omgekleed. Aussie Frog plug aan de speld en struinen maar. Een klein snoekje, ongeveer twee keer zo groot als het kunstaas toonde tot tweemaal toe interesse, maar besloot zich toch maar niet te haken.

Vervolgens niks, niets en nada, totdat ik de derde sloot van het rondje aan deed. Twee kolken waren plots zichtbaar, maar niet in de buurt van mijn plug. De plug meerdere keren langs de plekken waar de kolken zichtbaar waren gehaald, maar geen aanslag. Aussie frog vervangen voor andere kleur en het was bij de eerste de beste worp raak. BAM, een dikke hard vechtende snoek stond inderdaad in de buurt van de kolken.

Mooi, ik zei vol bravoure tegen mijn collega's dat ik ff een snoek ging vangen. Zo gezegd, zo gedaan!


Grtx, FER

3 opmerkingen:

  1. En zo doe je dat dus! Heerlijk die tussendoor-uurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Precies, heb recent volglas fair play hengel aangeschaft en heb nu zeker drang om geregeld af en toe te struinen

      Verwijderen
    2. Day soort aankopen motiveren ook nog een ja! Veel plezier!

      Verwijderen