Zeelt Hotspot 3

Can't get you out of my head. Eén of andere songlyric die mijn gedachten weergeven. De drang om meer en grotere Zeelt te vangen passen niet in mijn schema van werk, vrouw en kids. Toch probeer ik zo goed en zo kwaad als dit gaat in te passen, dus pak ik ieder moment dat het kan aan om met een noodgang naar de waterkant te gaan om even te vissen.
Zo ook woensdag om kwart voor negen 's avonds. Vlak bij mijn stek waren bij aankomst bellen zichtbaar dus dat gaf goede hoop. Deze bellen hielden niet aan en verplaatste zich zeker niet naar mijn stek. Tot vijf voor half tien geen zicht op vis behalve klein grut dat mijn dobber beroerde. Totdat de dobber toch heel langzaam, zoals te doen gebruikelijk met Zeelt, weg liep. ff wachtuh, nog ff wachtuh, contact zoeken en aanslaan, Hanguh! Deze Zeelt kwam zelfs met een sprong het water uit om vervolgens weer diep bonkend op de vlucht te slaan. Een mooi gevecht resulteerde in een puntgave vrouwtjes Zeelt van 35 cm.
Prachtige gouden vis met bijzonder mooie rode ogen.
Was weer toppie, zo even aan de waterkant.

Grtx,

FER

Geen opmerkingen:

Een reactie posten